INKÖP!

Dagens inköp, jag känner mig nöjd!!


Från, Sharpman, apoteket och adells hundservice.


Från Sharpman fick jag med mig ett par efterlängtade braller, har letat länge efter ett par bra braller att ha när man tränar hund tex. men antingen så har de varit fula, osköna, eller oftast allt för dyra. Men idag hade de utförsäljning på Sharpman, & jag hittade ett par Pinewood brallor i perfekt size & halva priset (ord. 549)! super!

Sedan från Adells så fick jag med mig spårsnitslar 48st oranga varav 5 gula för vinkel markeringar. Spårpinnar ett gäng små och två slutpinnar. 5 paket bajspåsar, tuggben & en kam och borste av fin kvalitet. Så nu jäklar kan pälsvården bli ännu bättre för min borste med långa piggar börjar bli lite sliten..

& så lite avmaskningsmedel till lillskrutten som blir 12 veckor imorgon och ska få sig en dos. & lite tassalva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0