Tunga ögon,

Idag är det fredag! härligt härligt :) & lilla skrutt har idag bott hos oss en vecka, så fort tiden går & så han växer!
Men hitills har det varit en riktigt slapp fredag, ögonen känns väldigt tunga hos både mig och vovvarna tror jag. Lika lite fart på oss alla, men snart ska vi ut och busa lite.

Senare i eftermiddag får Ruff följa med till Mantorp & lämnas hos mina föräldrar för jag ska jobba & fille hinner inte komma hem. Då får han ut där och busa i trädgården och det säger han inte nej till :p Jag ska jobba hela dagen imorgon också, men cash is king, ellehur? tur att det är roligt att träffa mina söta tanter och gubbar :)

Jag ska hinna med att handla lite grejer med mamma innan jobbet med, så det är bara att sätta fart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0