Hej panik

åh, jobbigt läge. Jag känner hur hundträningspaniken kommer smygandes. Det är så mycket lydnadsträning som skulle ha behövts tränats under sommaren, men vart har den träningen tagit vägen? det undar jag.
Eller egentligen vet jag, det har varit jobbande hela sommaren för både Fille och mig, och så har det varit 2 utst. så lite utställningsträning ägnade vi oss dock åt.

Annars så kan man väll säga att det vari all möjlif träning för hundarna, dock lite del ren och skär lydnad. Men nu måste det ta tags i!

Vi har ju som sagt ett appell spår framför oss i höst, och totalt vill vi inte göra bort oss... Sen har vi även ett MT som väntar. Spännande höst rent ut sagt!:)


Jag vill planera hösten, sitter och suger på vad för kurser jag ska gå i höst och vad med vilken hund, eller framförallt var... Brukshundklubben har ju inte kommit ut med några kurser än, och vet inte vad de kommer erbjuda & jag vill ju helst gå där... Klubbarp har kommit ut med en bomb av kurser, vad ska man välja där då? och där går platserna åt som smör i solsken.. Vi hoppas helt enkelt på att det löser sig :)

Imorgon slutar jag vid lunch, sen är de tvättstugan som gäller, sen ska jag allt ge Enso ett ordentligt träningspass, hoppas inte det är så varmt!


Mina älskade grabbar! <3
Som utan tvekan förtjänar det bästa :)


Kommentarer
Postat av: Susan

Åh, vilka spännande planer :)! Jag kommer hålla tummarna och Hufsa önskar snygg-Enso lycka till!

2011-08-10 @ 17:47:41
URL: http://hufsas.wordpress.com/
Postat av: linnea

Åh vad roligt. Var ska ni gå MT? Vill också anmäla Kyr men hoppas jag inte är för sent ute.

2011-08-12 @ 23:01:59
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0