Nakenfis på promenad



När jag tog ut vovvarn i eftermiddag på en liten kissrunda kom en nakenfis utspringandes från ett hus, över en korsning till oss. Tacka högre makter för att det inte kom ngn bil! Nakenfisen var arg studsade mot oss, så jag fick mota bort den med händerna och ställa mig mellan den och Enso och Ruff. Mina skruttar vart nog mest chockade och bara tittade på den.. Skötte sig super! Jag fick tag i kopplet som den hade släpandes efter så gick jag tillbaka med den till huset i ena handen eller gå var till och ta i, den hängde och morrade och skällde, jag fick göra armen lång så den inte nådde fram till Enso och Ruff. Sen kom dens matte utspringnde.

Tur det inte var en stor hund, då kunde det blivit lite kämpigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0