bus

Min pinne, neeee min pinne!


Kommentarer
Postat av: linnea

Ja just ja, det har jag läst om. Kyr har även han ett gott öga för söta flickor. Sedan så har vi ju det största problemet i platsliggningen då Kyr gärna sätter sig upp efter ett tag eller lägger sig innan ledaren kommenderat platsliggning. Sättandet har vi faktiskt inga problem med ( för tillfället ), men bara för att jag säger det så lär det väl komma. Och värmen har vi som sagt även lite problem med, då blir hela han slö. Så kvällstävlingar är en väldigt bra ide. Hoppas på att kunna starta 1:an i sommar. Du funderar inte på att köra 1:an under colliesm i örebro?



När det gäller utställningar är det nog samma för oss, tror inte han är bra i päls och kroppen har jag ingen aning så jag tänkte bara testa för att se om han ska få växa till sig ännu mer. Skulle vara roligt om någon som kunde detta med utställningar kunde ställa honom och göra honom rättvisa, känns som om man drar ner honom genom att inte veta hur man ska förbereda päls osv.



Vad stor han har blivit lille Ruff, de är verkligen jätte söta ihop.

2011-05-15 @ 16:53:11
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0