Pälsvård; check!

Så, nu har vovvarna fått sig en omgång på trimbordet. Eller ja, mest Enso, på Ruff finns det ju inte så mycket att göra än, men här tränas det från början att vänja sig vid all hantering. Så han fick också upp på trimbordet och borstas lite, och haserna fick jämnas till lite och bort med lite ludd under tassarna. Enso fick också puts på haserna och även fanerna & såklart bort med lite ludd under tassarna & kloklippning. Det är så otroligt smidigt att hålls på ett trimbord tycker jag, vovven är där han är och det är bra arbetshöjd. Vilke krävs när man ska hålla på ett tag :)






Han står som en liten spillevink, inte lätt att få honom att stå still när svansen går som en propeller.. :p





Jag måste tala om att jag blev väldigt positiv överraskad av den nya borsten jag köpt!, Den var suuuper! & ändå har jag haft en bra kvalitetsborste innan. Men denna kan jag varmt rekomendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0