Trött

Ett besökt till Gunilla slutade inte i ett besök hos Gunilla. Hanna & Elsa hörde av sig & när jag var i krokarna svängde jag förbi där och så fick Enso o Elsa busa massa de också! :p Efter jag hade varit hos Hanna så for jag vidare till Jennifer för att hämta mina ljus jag beställt. Och gott kaffe och tillbehör och 1½ timmes prat senare for jag hem. Bara för att vända i farten kändes det som, innan det var dags att dra iväg på kurs. Som ikväll var riktigt rolig! & det gick bra trots att det syndes att Enso var trött, matte med visade det sig när jag inte kunde prata rent längre & berättade om hur jag lekte med andra hundar, när jag menade Enso.. Menmen.

Efter kursen for jag och tankade bilen samt tvättade den, duktiga jag!*
Sedan har kvällen bestått i tråkigt skolarbete, sånt som man knappt förstår och som måste bearbetas om och om igen... Ser fram emot imorgon med ännu mera skolarbete, men nu ska jag dejta kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0