Hurtta träningskoppel

Jag är en fånig matte, med bortskämda hundar.
Enso och Ruff har varsit träningskoppel + halsband. Som bara används när vi tränar, och jag älskar dem!
Det är Huttras halvstryp med tillhörande koppel, Énso har ett rött set, Ruff har ett grönt.
Ni ser dem skymta i deras pälsar, Måste ta ngn riktigt bra bild, de är så snygga & sköna! Dessutom är de pälsvänliga.







Enso har det längst till höger på bilden, och Ruff har det längst till vänster.


Enso har det röda i mitten, Ruff har det gröna till vänster om det röda. Invävd reflex, super!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag har de blå och bruna, verkligen pälsvänliga! :-) Tänkte köpa ett åt Kisen men han har ALLTID en så fluffig krage så om han vill kan han krångla sig ur halsbandet, och köpa en mindre, då går den inte på...

2011-10-24 @ 14:20:49
URL: http://collieforever.se
Postat av: Martin

Elin vart fick du tag på kopplena och halsbandena? Jag funderar på att skaffa jag med :)

2011-10-29 @ 18:11:47
URL: http://leomartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0