Störningsspår

ojojoj, vad gjorde vi? jo ett spår med rejält med störningar så att det dög ordentligt.
Ett spår på 200m genom parken i blandad terräng, öppet gräs, högt gräs och averkad dunge. 2 spårpinnar och 2 snusdosor med godis. De håller på och bygger om i parken så det var byggarbetare och maskiner som körde hela tiden. och om inte det räckte så lagom innan vi skulle gå spåret så kommer en husse med hund som busar och kastar pinnar i parken över vårt spår, lagom när dem går och jag är på g och ska släppa på Enso igen så kommer det flera mattar med ett gäng hundar in skuttande i parken och då tänkte jag att jag skulle vänta lite, för de sprang hejvilt och jag såg att de tog upp snusdosan som låg i slutet på spåret..

Sen tappa jag tålamodet, och släpte på Enso på spåret fast hundarna lekte vid slutet av spåret.. Men medans Enso gick spåret hann de gå iväg. Enso klarade spåret jättefint och markerade både pinnar och dosor ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0